Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 22:00
Побажання
Джек Траут - фото

Джек Траут

Джек Траут — американський маркетолог, автор бізнес-літератури. Засновник і президент відомої консалтингової компанії «Trout&Partners», чиї представництва є у 30 країнах світу, зокрема в Україні.

Книги Джека Траута

Джек Траут, Ел Райс
Рейтинг: 5.0 (1 відгук)
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко
490 грн
Джек Траут, Стів Рівкін
Рейтинг: 5.0
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Проблема занадто широкого вибору впливає не тільки на споживача, а й на виробника чи продавця. Тепер мало виробляти якісний товар і виконувати забаганки клієнта — так роблять усі. То ж як виділитися серед десятків, сотень, тисяч однакових продуктів? Джек Траут і Стів Рівкін навчать вас звертати на

Біографія Джека Траута

Народився 1935 року в Нью-Йорку. Отримавши економічну освіту, розпочав свою кар’єру у рекламному відділі General Electric. Співпрацював з Державним департаментом США, навчаючи нових дипломатів мистецтву проектування позитивного образу Америки за кордон.

Дебютна книга «Позиціювання: Битва за ваш мозок» (1981) присвячена авторській концепції Траута, що наголошує важливість репутації і рейтингу товару у свідомості цільової аудиторії.

Автор теорії маркетингових воєн, яка проводить паралелі між бізнесом та військовими діями.

Творчий доробок: «Відчуття коня: Ключ до успіху— знайти коня для їзди» (1990), «22 незмінні закони маркетингу» (1993), «Сила простоти» (1998), «Великі бренди, вагомі проблеми», «Мудрість джина. Байка про те, як генеральний директор став маркетинговим генієм» (2001), «В пошуках очевидного» (2008).

Українською мовою перекладено: «Диференціюйся або помри» (співавтор Стів Рівкін), «Маркетингові війни» (у співавторстві з Елом Райсом).

Цитати
Цитати ще не додані!

Відгуки про Джека Траута Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних