Книжковий інтернет-магазин Наш Формат
Кол-центр працює щодня з 08:00 до 22:00
Побажання
Байрон Шарп - фото

Байрон Шарп

Байрон Шарп — письменник, директор та професор маркетингових наук в Інституті імені Еренберга-Басса при Університеті Південної Австралії. Член редакційних колегій п'яти наукових журналів, співорганізатор конференції з законів реклами в Вортонській бізнес-школі, автор понад 100 академічних статей і публікацій в журналах з маркетингу і рекламі, автор понад 100 доповідей на конференціях світового рівня.

Освіта
University of Auckland, University of South Australia, University of Adelaide

Книги Байрона Шарпа

Ексклюзив Ексклюзив
Як зростають бренди: чого не знають маркетологи - фото обкладинки книги 340
Байрон Шарп
Рейтинг: 4.5 (8 відгуків)
Рік видання: 2019 Категорія: Маркетинг. Реклама та PR
Автор, що примушує переглянути сучасні маркетингові підходи. Тематика Маркетинг, бренд-менеджмент, PR. Про що книга Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки
300 грн

Біографія Байрона Шарпа

Байрон Шарп народився в Окленді, що знаходиться в Новій Зеландії, і в 1988 році здобув ступінь бакалавра за спеціальністю «Комерція та маркетинг» в Оклендському університеті. Він також став майстром в сфері бізнесу після проведення численних досліджень в Університеті Південної Австралії та доктором наук в Університеті Аделаїди.

У 1995 році був призначений директором Інституту Еренберга-Басса в Університеті Південної Австралії. А в 1999 році став там професором з маркетингу. Він також є членом правління в проекті «Майбутнє реклами», запровадженого Центром Wharton SEI.

Сфера його наукових інтересів включає такі питання, як: реклама та медіа, поведінка покупців та ефективність бренду, формування іміджу торгових марок, закони та принципи маркетингу, ринкові активи.

У 1997 році разом з Енною Шарп він повідомив про першу емпіричну роботу, яка вимагала задокументувати вплив програми лояльності компаній на лояльність покупців. Дослідження виявило таку тенденцію для різних товарних категорій. Книга «Як зростають бренди» зафіксувала, що до деяких особливих програм лояльності люди були більш схильні, тому й продажів було значно більше. Цей ефект пізніше було повторено Шарпом в ході дослідів.

Перша книга Байрона Шарпа — прорив у маркетингу

Першу книгу Шарпа Байрона «Як зростають бренди: чого не знають маркетологи» ви можете купити в онлайн-книгарні «Наш формат». В ній він розповідає про те, як багато років проводив дослідження поведінки покупців і на їх основі вивів сталі закони ринку. Даний посібник згодом підійшов для роботи маркетологів-початківців. Ідея книги полягає в тому, що лояльність в бізнесі сильно переоцінюють, і що купують ті товари, які є на слуху.

Вперше книгу «Як зростають бренди» мали змогу побачити й прочитати шанувальники в журналі AdAge, пізніше її відзначили як кращу книгу про маркетинг, а платформа Warc назвала книгу Байрона Шарпа однією з найбільш впливових у цій сфері.

У 2009 році він спільно з професором Джері Вітром редагував спеціальний випуск Журналу рекламних досліджень про емпіричні закони реклами.

Його визначну роботу «Marketing Management: theory, evidence, practice» випустило в друк відоме видавництво науково-освітньої літератури Oxford University Press, і вона стала сенсацією у сфері маркетингу.

Цитати
Цитати ще не додані!

Відгуки про Байрона Шарпа Новий

Поділіться своїми враженнями!
Залиште свій відгук
Книгомани завжди мають свою точку зору і полюбляють ділитись нею. Залиште відгук про цього автора для майбутніх відвідувачів. Заздалегідь дякуємо!
Будь ласка, оцініть автора!
Вхід до особистого кабінету
Увійти за допомогою:

Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%

Вкажіть, будь ласка, Вашу стать

Або

Я погоджуюсь з умовами використання персональних даних