Байрон Шарп народився в Окленді, що знаходиться в Новій Зеландії, і в 1988 році здобув ступінь бакалавра за спеціальністю «Комерція та маркетинг» в Оклендському університеті. Він також став майстром в сфері бізнесу після проведення численних досліджень в Університеті Південної Австралії та доктором наук в Університеті Аделаїди.
У 1995 році був призначений директором Інституту Еренберга-Басса в Університеті Південної Австралії. А в 1999 році став там професором з маркетингу. Він також є членом правління в проекті «Майбутнє реклами», запровадженого Центром Wharton SEI.
Сфера його наукових інтересів включає такі питання, як: реклама та медіа, поведінка покупців та ефективність бренду, формування іміджу торгових марок, закони та принципи маркетингу, ринкові активи.
У 1997 році разом з Енною Шарп він повідомив про першу емпіричну роботу, яка вимагала задокументувати вплив програми лояльності компаній на лояльність покупців. Дослідження виявило таку тенденцію для різних товарних категорій. Книга «Як зростають бренди» зафіксувала, що до деяких особливих програм лояльності люди були більш схильні, тому й продажів було значно більше. Цей ефект пізніше було повторено Шарпом в ході дослідів.
Першу книгу Шарпа Байрона «Як зростають бренди: чого не знають маркетологи» ви можете купити в онлайн-книгарні «Наш формат». В ній він розповідає про те, як багато років проводив дослідження поведінки покупців і на їх основі вивів сталі закони ринку. Даний посібник згодом підійшов для роботи маркетологів-початківців. Ідея книги полягає в тому, що лояльність в бізнесі сильно переоцінюють, і що купують ті товари, які є на слуху.
Вперше книгу «Як зростають бренди» мали змогу побачити й прочитати шанувальники в журналі AdAge, пізніше її відзначили як кращу книгу про маркетинг, а платформа Warc назвала книгу Байрона Шарпа однією з найбільш впливових у цій сфері.
У 2009 році він спільно з професором Джері Вітром редагував спеціальний випуск Журналу рекламних досліджень про емпіричні закони реклами.
Його визначну роботу «Marketing Management: theory, evidence, practice» випустило в друк відоме видавництво науково-освітньої літератури Oxford University Press, і вона стала сенсацією у сфері маркетингу.
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%