Александер Остервальдер

Александер Остервальдер

Александер Остервальдер (Alexander Osterwalder ) 1974 р. н. - швейцарський бізнесмен, автор книг, співзасновник софтверної компанії , намагається зробити стратегію, інновації і підприємництво простими і практичними. Винайшов бізнес-модель Canvas , співзасновник стратегії zerzer.com

Народився в Санкт-галені в Швейцарії. В 2000 р отримав ступінь магістра політичних наук університету Лозанни, в 2004 - ступінь доктора в галузі інформаційних систем і менеджменту. В співпраці з колегами розробив систему аналізу бізнес-моделей Business Model Canvas для підприємців. В 2017 році разом з Івом Піньє Остервальдер посів 7-ме місце в рейтингу Thinkers50 найвпливовіших бізнес-мислителів світу.

Заснував консалтингову компанію Strategyzer в 2010 році. На сьогодні завдяки цій компанії понад 5 мільйонів людей використовують бізнес-модель Canvas , платформу Strategyzer та сервіси для чіткого розуміння клієнтів, створення кращих продуктів та зростання бізнесу.

У співавторстві видав книжки Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want. (Українською видано “Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти”)

Александер Остервальдер ×
 Для стратегів, генераторів ідей та інноваторів
Александер Остервальдер, Ґреґ Бернарда, Алан Сміт, Тріш Пападакос, Ів Піньє
30 4.8
620 грн 560 грн
 Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Алан Сміт, Тріш Пападакос, Ґреґ Бернарда, Александер Остервальдер, Ів Піньє
30 4.8
310 грн
 Створюємо бізнес-модель
Александер Остервальдер, Ів Піньє
40 4.4
310 грн