Розсилка

04.08.2014

Незабаром «Наш Формат» видасть найрезонанснішу книгу у світі ділової літератури «Величні за власним вибором» американця Джима Коллінза

Незабаром «Наш Формат» видасть найрезонанснішу книгу у світі ділової літератури «Величні за власним вибором» американця Джима Коллінза
 Книга «Величні за власним вибором» (Great by choice, 2011 рік) - це культовий бестселер ділової літератури американських авторів Джима Коллінза й Мортена Хансена, в якому автори розповідають про головні проблематичні питання сучасного бізнесу. На основі дев’ятирічних досліджень Коллінз і його колега Хансен вивели принципи створення великого та сталого підприємства в наші непередбачувані і насичені подіями часи. Книга відповідає на головне питання: чому одні компанії процвітають в умовах економічної нестабільності і навіть хаосу, а інші гинуть?
То ж книга «Величні за вибором» не лише розповідає про економічні цикли, фінансові коливання, але і описує мінливі умови ділового світу, «наповненого швидкими змінами і драматичними руйнуваннями». Загальний тираж бестселера на сьогодні сягає більше 4 мільйонів примірників. Книга перекладена більш як 35 мовами.
В Україні вона вийде вперше у видавництві «Наш Формат», яке започатковує серію книг ділової публіцистики. Автори розглядають так званих «десятикратників» - компаній, які за період дослідження отримали показники, що в 10 разів перевищують середні результати по галузі. При цьому успіх таких компаній багато в чому визначали подібні особисті якості та менеджерський стиль їх лідерів. Період дослідження був узятий дійсно репрезентативний - майже 40 років, з 1965 по 2002 рік. Автори досліджували компанії з різних ринків, у тому числі з секторів, наприклад, авіа, IT, медицина. По суті, книга є дослідженням ефективності окремих компаній і самого феномену ефективності.
 Автори, оцінками і висновками яких можна довіряти, з’ясували, що надзвичайно великий успіх компаній-десятикратників обумовлений не кількістю створюваних і впроваджуваних інновацій, що не є схильністю до ризику і не швидкістю росту і прийняття рішень.
Цей бестселер буде цікавий тим, хто цікавиться стартап- ринком і робить свій власний бізнес, а значить, хоче вчитися на помилках і вірних рішеннях великих попередників, вивчає ринкові закономірності - висновки авторів, підкріплені цифрами та фактичними обґрунтуваннями, а методологія дослідження описана досить докладно, щоб її перейняти і застосувати.

Про автора:
Джим Коллінз - американський бізнес-консультант, письменник, дослідник. Автор і співавтор п’яти світових бестселерів («Як гинуть великі і чому деякі компанії ніколи не здаються», «Від хорошого до великого: чому деякі компанії здійснюють прорив, а інші ні», «Побудовані навічно», «Величні за власним вибором» та ін.). Публікується в Harvard Business Review, Business Week, Fortune і інших журналах. Викладач Стенфордського університету. Творець лабораторії менеджменту, навчальною управлінців з приватного та державного сектора.

Прес-служба мистецької агенції «Наш Формат»

Повернення до списку

top